HOE WERKT DE BEZETTING VAN EEN APPARTEMENT?

Op de slaapkamers staan er 2 eenpersoonsbedden, en elke woon- en eetkamer heeft een slaapbank met onderschuifbed voor 2 personen. 

- Appartement met 1 slaapkamer: slaapplaats voor 2 personen in de slaapkamer en 2 pers. op de slaapbank met onderschuifbed, (2/4 pers.)

- Appartement met 2 slaapkamers: slaapplaats voor 2 personen in elke slaapkamer en 2 pers. op de slaapbank met onderschuifbed, (4/6 pers.)

- Appartement met 3 slaapkamers: slaapplaats voor 2 pers. in elke slaapkamer en 2 pers. op de slaapbank met onderschuifbed, (6/8 pers.)

Wij raden onze klanten aan de slaapbank met onderschuifbed te laten gebruiken door kinderen die jonger zijn dan 12 jaar.

Kinderen ouder dan 2 jaar dienen de plaatsen in bed of de bestaande slaapbank in te nemen.

Wij beschikken niet over tweepersoonsbedden, vouwbedden of extra bedden. 

Wiegen voor kinderen jonger dan 2 jaar zijn wel beschikbaar, met supplement.

 

WAT ZIJN DE BETALINGSVOORWAARDEN?

Wij beschikken over 2 betalingswijzen naargelang de verblijfsdatum en de toegepaste offerte.

In geval van een verblijf in het hoogseizoen en met toepassing van een offerte, vragen wij een vooruitbetaling van 50% van het bedrag van de reservering.

Voor de rest van de reserveringen op andere datums vragen we een vooruitbetaling van 10% van het totaalbedrag van de reservering.

In de Annuleringsvoorwaarden worden de termijnen van de kosteloze terugbetaling, de lasten enz. (indien van toepassing) beschreven.

 

OM HOE LAAT KAN IK DE SLEUTELS VAN HET APPARTEMENT AFHALEN?

Van 17.00 tot 20.00 uur.

Als u later gaat aankomen, dient u op voorhand contact met ons op te nemen omdat ons kantoor elke dag om 20.00 uur sluit. 

OM HOE LAAT MOET IK DE SLEUTELS VAN HET APPARTEMENT OP DE DAG VAN VERTREK TERUG INLEVEREN?

Om 10.00 uur.

 

Indien u uw verblijf wenst te verlengen dient u uw verzoek bij de receptie in te dienen. De bevestiging ervan hangt af van de beschikbaarheid.

ZIJN ER VOUWBEDDEN OF KAN IK EXTRA BEDDEN VRAGEN?

Nee, het aantal personen dat op de beschrijving verschijnt, is het maximaal toegelaten aantal personen. Wij beschikken niet over extra bedden of vouwbedden.

GISTEREN WAS EEN HUUR VOOR DE GEWENSTE DATUM NIET BESCHIKBAAR. VANDAAG IS HET WEL BESCHIKBAAR. WAT IS ER GEBEURD?

Mogelijk was de huur gereserveerd voor een klant die niet betaald heeft binnen de desbetreffende periode. Daardoor werd de huur geannuleerd en werd ze weer beschikbaar.

WAT ZIJN DE ALGEMENE BOEKINGSVOORWAARDEN?

Dit zijn de voorwaarden die vervuld moeten worden om de boeking uit te voeren, zoals de vooruitbetaling van een som of per creditcard binnen een bepaalde periode, evenals de aankomst- en vertrekuren, en andere belangrijke details die aanvaard moeten worden om uw boeking te kunnen bevestigen.

WAT ZIJN DE ANNULERINGSKOSTEN?

Dit zijn voorwaarden die van toepassing zijn ingeval u beslist een reeds bevestigde boeking te annuleren. Het bedrag varieert naargelang de verblijfsdatum. Zie "Annuleringsvoorwaarden" 

IS DE BEREKENDE HUURPRIJS PER PERSOON OF VOOR DE HELE HUUR?

De berekende huurprijs is voor het hele verblijf en voor de maximumcapaciteit van het appartement volgens uw beschrijving.

IK HEB VRAGEN OVER EEN HUURPRIJS OF EEN RESERVERING. WIE KAN ME HELPEN?

Neem contact met ons op via het contactformulier.

ZIJN DIEREN TOEGELATEN IN DE APPARTEMENTEN?

Ja, maximaal 2 dieren per appartement met Kosten: EUR 5 per huisdier und per nacht

De eigenaars dienen ervoor te zorgen dat hun huisdier de andere gasten niet lastigvalt. Ze dienen altijd aan de leiband te lopen in de gemeenschappelijke zones zoals gangen en ingangen, en de huisregels van de appartementen na te komen. Huisdieren worden niet toegelaten in gemeenschappelijke zones zoals het zwembad.

WELKE SUPPLEMENTEN ZIJN NIET INBEGREPEN IN DE HUURPRIJS VAN HET APPARTEMENT?

Bijkomende services die de klant kan selecteren behalve de accommodatie, zoals parkeerplaats, wieg of kinderstoel.

WAT IS DE TOERISTENBELASTING EN WIE MOET ZE BETALEN?

Deze belasting werd in november 2012 ingevoerd door de Regering van Catalonië en belast de overnachting van gasten die ouder zijn van 17 jaar in alle toeristische accommodaties, zoals hotels, campings, cruiseschepen, accommodaties voor toeristisch gebruik, enz. in Catalonië. In ons geval is het een bijdrage per persoon en overnachting van 1,00 euro (btw inbegrepen) die cash betaald moet worden op de dag van aankomst, met een maximumbedrag van 7 nachten per verblijf. De inning van deze Belasting is niet voor ons bestemd, maar wij overhandigen deze aan de Overheid. 

OVER WELKE UITRUSTING BESCHIKKEN DE APPARTEMENTEN?

De appartementen beschikken over een Amerikaanse keuken die uitgerust is met een  glaskeramische kookplaat, keukengerei, huishoudartikelen en huishoudelijke apparaten, zoals een koelkast, wasmachine, magnetron, koffiezetapparaat en broodrooster. 

De slaapkamers van de appartementen hebben 2 eenpersoonsbedden, lakens en handdoeken, inbegrepen in de huurprijs.

Alle appartementen hebben 1 badkamer en 1 terras met tafel en stoelen.

IS ER ROOMSERVICE, SCHOONMAAKSERVICE, KOFFERRUIMTE, ENZ.?

Wij bieden de huur van een appartement aan per nacht of per week, zonder bijkomende services zoals aangeboden worden door andere soorten accommodaties zoals hotels of aparthotels. Wij veranderen wekelijks het beddengoed (lakens en handdoeken). 

WAAROM KAN IK DE GEWENSTE DATUMS SOMS NIET SELECTEREN ALS IK WIL RESERVEREN?

Er geldt een minimaal aantal nachten om de appartementen te reserveren, naargelang het seizoen (2, 3 of 7 overnachtingen).